Het nijntje beweegdiploma op de JLS

Goed leren bewegen doen kinderen het beste op een leuke manier. Daarom kan uw zoon of dochter op onze school het nijntje Beweegdiploma halen!

WAT IS HET NIJNTJE BEWEEGDIPLOMA?

Het nijntje Beweegdiploma is een serie beweeglessen waarin uw kind wekelijks speelplezier heeft en op hetzelfde moment alle essentiƫle basisvormen van bewegen leert. In de beweeglessen kunnen alle jonge kinderen naar hartenlust balanceren, rollen, klimmen, springen, zwaaien en nog veel meer!

Alle basisonderdelen van bewegen komen aan bod via leuke oefeningen en spelletjes. Zo leert uw kind op een verantwoorde manier bewegen met veel variatie. Dit is essentieel om fijn te kunnen bewegen en sporten, ook op latere leeftijd. Daarnaast leren ze sociale vaardigheden als samen spelen, op je beurt wachten en goed met elkaar omgaan.

Het nijntje beweegdiploma is voor peuters en kleuters. Het programma is samengesteld door de KNGU en wordt gegeven door een opgeleide trainer. Na het doorlopen van de lessen ontvangt uw kind het nijntje beweegdiploma tijdens het beweegfeest. Daarop staat waar uw zoon of dochter allemaal mee heeft geoefend. Een diploma om trots op te zijn!

Meer weten?

Op www.beweegdiploma.nl staat meer informatie.